söndag 8 februari 2015

Hur jag får råd att åka utomlands

Jag vet att det är många som undrar hur jag har råd att åka utomlands så ofta..
Just den här gången bakade jag rullrån som jag sålde, så jag fick ihop till resan . Som för övrigt blev väldigt billig. 
Resan T O. R med boende i lägenheten kostade oss 3000 kr.
Det tycker jag blev otroligt billigt!
Grönsaker och frukt finns i överflöd här . Så det frossar vi i!
Det gäller att vara om sig och kring dig, så vi får till det billigaste allternativ .
Tycker att vi har det så bra.
Varje dag går vi en promenad p ca 2-3 timmar, unnar oss massage, som är så bra för hälsan och själen.
Varje gång vi är här har vi minst en gång Hamam( turkisk bad)
Det är en lisa för själen.
Den här gången for vi ner för att kolla in vädret vintertid, 
Och det måste jag bara säga att det ät helt ok ❤️vi har haft ca 17- 22 grader i skuggan !!
Så skönt så.
Här kommer ett exempel på en måltid som vi lagat .
Här är det älgkött , blomkålsmos.
Med goda grönsaker till.
Gott i gott gott..
Ha det nu så gott i vinterkylan vi har det bra här nere i Turkiet i sommarvärmen ❤️❤️
Kram /: Nettan

1 kommentar:

  1. Som du säger, det gäller att vara om sig och kring sig. Vad härligt det "låter" med sköna promenader och god mat. Jag önskar er en fortsatt fin vistelse. Kram Irene

    SvaraRadera