söndag 13 maj 2012

Jag fryser!

Nu fryser jag igen, inatt hade vi minusgrader.
Imorse bara 6 grader.
Längtar efter värmen som vi hade i Turkiet, så skönt.

Sen jag gjorde min GBP operation, så fryser jag väldigt ofta.
Har hört att det är så för många av oss, opererade
Vi har köpt en del sommarplant , som vi måste ta ut och in
så dom inte fryser, kanske jag är som en sommarplanta?
Älskar att gå och botanisera bland blommor och blad.
Fast det blir ju dyrt förstås, säger varje år, "att i år blir det inga blommor"
Men vad händer- vi köper ...


Här är en bild från ett berg, vi var uppe i.
En vy med vackra Alanya.
Inte utan att man längtar dit igen...


(Den här bilden är från i fjol..)
Men, vi har full fart i holkarna, vi har webkameror i 3 holkar.
Dom har böjar byggt i alla tre, men ännu inga ägg, Men skulle kunna
tro att det inte är sååå långt bort.
Det ska bli spännande att se.


Ha det så gott alla.
KRAM // Nettan



Innan du går här ifrån, skriv gärna en kommentar,
så blir jag glad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar