lördag 31 december 2011

År 2011 i bilder

Nu ska jag visa året som gått i en del bilder.
Håll till godo!

Februari ,Var det också kallt, men mycket ljusare ialla fall.

Mars, Här har jag gått ner, så jag har ett BMI på 29,
Jag började med ett BMI på 36, som du kanske vet.

April, Nu är det verkligen vår, med  både vårblommor och mycket fåglar.
Det här är också April.
" Blåsippan ute i backarna står"

Maj, vi hade mycket maskrosor, hela fält.
Vi kan kalla det" Jämtländsk rapsfält"

Juni, Vi hade ett himla fågel liv, det var full fart i holkarna.
Till slut tittade ungarna ut, och så "puts väck" så var dom borta!

Juli, En vacker solnedgång

Augusti, " Kärleksflugor"


September. Här har jag gått ner ca 30 kg, sen maj
2010, den första bilden är sen då jag hade ett BMI på 36.

I september for jag och min väninna till Turkiet,
det var en skön resa med mycket värme och sol.

Oktober, Gjorde jag/ vi många sköna höstpromenader
i skog och mark, det blev mycket svamp, och bär.

November, Mörka kvällar, "kura skymning" med tända ljus.
Den här bilden är tagen 11 11 11, ganska magiskt, eller hur.
December, Nu har vi mörka dagar, känns som det är
mörkt dygnet om nu, men nu har det vänt..
Nu öskar jag er alla ett
GOTT NYTT ÅR!
Och
Ett gott slut på det gamla året!

KRAM på er // Nettan



















1 kommentar:

  1. Gott Nytt och tack för titten på dina underbara bilder Monkan i Mölndal:-)

    SvaraRadera