fredag 25 oktober 2013

Fullmåne och lite annat

En riktigt prakt full måne hade vi i oktober,
kunde fota den, då vädret visade sig på sin
bästa sida!
Jag är nog lite "mångalen", sällan att jag missar
fullmånen!
Tänkte visa septembermånen också.
Här kommer den!
Om jag tittar på de här två bilderna, ser jag skillnaden.
LJUSET!
Vi går mot mörkare tider nu.
Tycker nog att det är lite jobbigt.
Jag är en riktig sommar människa, som verkligen gillar
SOL och VÄRME!
Men alla är vi olika, som tur är, hur skulle det vara
om vi alla var lika?
Inte ett dugg spännande med möten.
 
 
Ett litet citat om kärlek, blir mitt slutord idag!
Ålder skyddar oss inte mot kärleken,
men kärleken skyddar oss till viss del mot åldrandet.
Jeanne Moreau
 
Lev väl !
Kram // Nettan
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar