fredag 28 oktober 2011

JAG HAR VUNNIT!

Jag var med i en tävling på Facebook, skulle berätta vad jag äter till frukost ibland.
Jag vann boken  LCHF för kvinnor.

Testa du också att gå in på den här länken, där finns mycket bra tips
och ideér, om hälsa och mat..
När jag har provat på, så lägger jag ut lite recept till er här på bloggen.

Idag vill jag gratulera, en syster till min man
som fyller hela 90 år!
Det kan ju verka lite märkligt att han har en syster som
är så gammal?
Men så är det , min man är jämngammal med mig..
Vi ska på kalas i morgon, ska bli kul.


Visst är det vackert på hösten också, med alla sin vackra färger.
Fast jag är med en sommarmänniska tror jag,
jag bara ÄLSKAR värmen ( och min man)..


Se vilken härlig röd färg mossan har.
De två sista bilderna är klickbara, om du vill ha dom större..

Hoppas ni alla får en skön helg.
Gå ut även om det kanske regnar, sätt på dig regnställ och stövlar..

Kram på er alla // Nettan








3 kommentarer:

  1. Goettermiddag min vän.
    Grattis till vinsten.
    Säkerligen massor av smarriga recept i den där.
    Om jag bara kunde sluta äta bröd... Men utan bröd klarar jag inte dagen. Så vad gör man?

    Härliga bilder visar du oss med.
    Kram Synnöve.

    SvaraRadera
  2. Men Grattis!!!! Alltid lika kul att få vinna någongång=) Och så spännande att få lite nya tips och idéer=) Ha en toppenhelg!! Kram

    SvaraRadera
  3. grattis, vad roligt
    den boken är användbar, har den själv
    kramar

    SvaraRadera