söndag 23 oktober 2011

Testar lite

Fick lite tips från Pialotta, hur jag skulle få till lite större bilder på bloggen.
Så därför testar jag det nu.
Provade också att länka nu, som du ser..

Här tog jag en bild på månen, inte full, men ganska vacker ändå.

 Testar ytterligare en annan storlek här.
De här älgarna såg vi i våras, ganska nyfiken som du ser.


Tycker nog det blir lite bättre, när bilderna är stora...
Den här bilden tog jag i maj, när jag var och hälsade på min väninna i Göteborg.
Vi var till Botaniska trädgården, en riktigt vacker plats på jorden.

Det gäller att öva och öva. Om man ska lära sig något.,
Som tur är har jag också fått mycket hjälp av min vän i Norge Synnöve som hon heter.Tur att jag har mina vänner, och att det går att fixa och trixa, fast man inte bor grannar.

Ha det nu gott alla.
Ska ta mig en promenad och kolla in jaktarna som styckar älg idag
Bra att ha lite kött i frysen..

Kram // Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar