tisdag 8 april 2014

GBP operation

Jag hittade ett inlägg på en sida som jag är med i på Facebook .
Eftersom det stämmer in så mycket på mig, så skriver jag ner det här, med lite ändringar 😀




Tänk vad mycket folk som inte är opererade kan och vet allt om en op jag gjort?!?

Tänk så många dom känner som mår så dåligt efter den här open?!?

Tänk att dom då som är så mån om "dom stackarna" som gjort den här open och blivit lämnade av sina män/kvinnor för att dom blivit "galna"?!?! Och konstiga?!?

Jag kan bara svara för mig!

Jag som opad har fått fråga er. Läkare. Dietist. Läst och prova mig fram.

Jag mår bättre än bäst. Visst jag får dumping men får skylla mig själv då jag äter för fort eller för.... fel;)

Vet någon som lämnat sin man/kvinna. Men känner fler som fått nytändning och väntar/fått barn.

Blir man verkligen galen och konstig om man upptäcker sig själv?

Smink. Kläder och perfym använder dom flesta även dom som inte gjort open.

Blir man tokig för att man kan göra saker bara för att man kan?
Är man konstig för att man tänker på sig själv?

Jag blir så förbannad! 
Det ända jag märkt är att folk tror sig ha rätten att säga det dom vill!
Ger man svar på tal är man dum!

Så märkligt! 

Kärlek och respekt! 



Jag tycker om att fotografera, laga mat och baka.!
Men som du kanske förstår, äter jag inte alls allt själv.

Vill absolut inte ha mitt gamla liv tillbaka !
Ser till att jag inte går upp igen!

Jag fick ju betala min operation själv! Så det finns ingen som helst anledning att hag inte skulle investera i mig själv?!

Kram till er // Nettan❤️

2 kommentarer:

  1. Så bra skrivet! Håller helt med =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så här är det tycker jag, folk som vet bättre än jag om mig själv..

      Radera