torsdag 10 november 2011

I kväll blir jag en varulv!!

Ikväll är det Fullmåne, då blir jag en VARULV!?


Dom här bilderna på månen, är klickbara. Det är bara att klicka
så blir dom större.
Det kan du göra med alla bilderna, dom blir så mycket BÄTTRE, då.
När dom blir STÖRRE! :o)
Bilderna är tagen med ett objektiv 70-300 mm

Tidigare på dan, passade jag på att gå ut en sväng i skogen.
Det gäller att ta vara på de fina dagarna, annars
så brukar ju november vara så mörk, och trist.
Men faktiskt har vi haft mycket sol nu.

Jag hade sällskap av den här söta ekorren,
Söta är dom, fast jag tycker ändå att de liknar stor råttor..
Och dom gillar jag INTE..    :-(


Tänk att fruset gräs också kan vara vackert!?

Ha det så gott alla, och lev väl-
Kram // Nettan







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar