fredag 1 februari 2013

Pizza

Jag hittade ett recept på en PIZZA som jag ska prova,
Här får du också ta del av den.


1 pizza
2 ägg
2 dl riven (smakrik) ost
Blanda ihop, häll ut på bakplåtspapper på en plåt. Gratinera i ugnen tills ytan blir krispig och får färg. Allt mellan 10 och 20 minuter!
Ta ur ugnen, smeta på lite tomatpuré, sedan på all den goa toppingen!
Jag tänker ta på  SKINKA, MOSARELLA, SVAMP.  På min pizza.
Om du ska göra en långpanna, så tredubbla recseptet.
Receptet har jag tagit från Monique ( Lifezone.)


Som jag har berättat förrut, kom vi inte iväg till Stockholm.
förra veckan, vi skulle ju se på Jerry Williams, hälsa
på Jakobs barn.
Detta hade vi verkligen sett fram emot.
Men så blev det inte, jag fick ju ont i nacken och axlarna.
Var till doktorn och fick en spruta i axeln, det blev liiite bättre. Men inte alls som
det har varit förrut.
Men nu har jag fått börja på sjukgymnastik.
Så nu får jag hoppas att det blir bättre, och att det slutar värka.
Det har varit värst på nätterna, har sovit väldigt dåligt!



Ha det gott alla, och lev väl
KRAM // Nettan






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar