lördag 3 mars 2012

NU KOMMER LJUSET !!

OH! vilken härlig tid vi har framför oss,
nu kommer ljuset , solen och förhoppningsvis lite mer värme.
som vi behöver, i alla fall JAG.




Som du kanske vet vid det här laget, har jag ju gjort en
GBP operation, för snart 2 år sen.
Jag har slutat med flera av mina mediciner, som blodtrycks.
och blodfettsmediciner, jag är så glad över det.
Nu äte jag bara vitaminer och så klart insulin.
Insulinet för att jag har typ 1.
Jag har ingen insulinprodukt tion från bukspottsköteln.


Måste få säga att det är en stor lycka, det var
ju faktiskt därför som jag gjorde min operation, för att jag skulle
må bättre, och bli friskare.
Det var värt varenda krona, ja, jag fick betala
min opertion själv..

Här sitter min Mor och jag på hennes födelsedag.

Nu ska jag, gå ut i solen och ta min dagliga promenad,
ska bli så skönt.


Ha det så gott till nästa gång.
Lev väl
Kram // Nettan






1 kommentar:

  1. Tänk så fantastiskt det kan bli med dessa operationer. OCH vilket fantastiskt efterarbete du gjort. Va stolt!! Kram

    SvaraRadera