onsdag 1 januari 2014

God forsättning på det nya året!

Året som har varit, har varit jobbigt med sjukdomar och elände !

Men också en del guldkorn.
Ett av guldkornen var när lilla
Bonusbarnbarnet Joni kom till världen på alla hjärtans dag ❤️

En jobbig tid var mellan maj -dec,
Då jag hade min ischias , då jag har varit väldigt begränsad!
Som tur är har jag haft min sambo som har stöttat mig i alla lägen!

En annan fin sak som jag gjorde, var att jag åkte på semester till värmen.
Som hjälpte mig mycket!
Blev nästan bra i min värk 😊


Nu ser jag fram emot 2014 som ett annat år där jag hoppas att det blir många fina minnen att se tillbaka på!

Nu avslutar jag med att visa vår nyårsmiddag .
Vi åt till varmrätt: Röding , gjort på Jämtländsk vis. 
Efterrätt : rullrånskorg med glass och varma hjortron. Sååå gott!

Önskar er alla en god forsättning på det nya året!

Lev väl
Kram // Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar